FC Kirkkonummi – Taitotreenit 2023-2024

FC Kirkkonummen taitovalmennukset ovat lisäharjoituksia seuran motivoituneille pelaajille. Harjoitukset vetävät seuran ammattivalmentajat. Osallistuminen taitotreeneihin on vapaaehtoista.

FC Kirkkonummen taitotreenit ovat toistaiseksi tauolla.

2017-2015- syntyneiden ryhmä harjoittelee tiistaisin 15.30-16.30.
2014-2012-syntyneiden
ryhmä harjoittelee torstaisin 15.30-16.30.

(poikkeustapauksissa harjoitukset saattavat siirtyä maanantaille tai perjantaille. Näistä ilmoitetaan erikseen.)

Paikka: Masalan kuplahalli.

Varustus: juomapullo, oma pallo ja FC Kirkkonummen treenivarusteet.

Hinta: 5€ / kerta, laskutus jälkikäteen osallistumiskertojen mukaan.

Taitotreenit on suunnattu ainoastaan motivoituneille harjoittelijoille, keitä aidosti kiinnostaa henkilökohtaisten taitojen kehittäminen.

Taitotreeneissä painotetaan erilaisia teknisiä yksilötaitoja. Näissä harjoituksissa ei pelata tai leikitä. Harjoitusten ideana on tarjota innokkaille pelaajille henkilökohtaisempaa valmennusta ja tukea omien taitojen kehittämiseen. Lisäksi vanhempien kanssa harjoitellaan pelipaikkakohtaisia ominaisuuksia.

Ryhmän säännöt:

Ilmoittauduthan harjoituksiin viimeistään edellisenä päivänä.

Peruutukset viimeistään harjoituspäivän aamuna klo 10.00 mennessä.

Valmentajilla on oikeus poistaa toistuvasti häiriköivät pelaajat ryhmästä, jotta toiminta saadaan pidettyä tehokkaana ja laadukkaana.

Lisätietoa/kyselyt:

toimisto@fckirkkonummi.fi